January 01, 2012

HAPPY NEW YEAR..... ! Fish Paella....

My Moms .... New Years Eve Dish..... Risotto with Fish

HAPPY NEW YEAR!!

we finally made it into 2012 - yieppiehhhh.... i am so happy as i know this year is going to be soooo good! :-)
My mom made this wonderful Paella yesterday... i have no recipe to share but i can give you the ingredients.... this was absolutly wonderful.... fluffy, light, ful of aroma and slightly picant... Thanks Mom.

Ingredients: Risotto rice, saffron, vegetabable broth, fennel seeds crushed, vermouth, finely chopped red chile, dill, lime and lemon zest and juice, garlic, onion, olive oil, salt & pepper..... 

This was really good.... I truely hope you had a great start into the new year...

Hugs to all!


Fisch Paella meiner Mutter - Cherryblossomtable Pics

Frohes Neues Jahr!
Ich hoffe Ihr seid alle gut in 2012 angekommen....:-) Ich hatte einen sehr schönen Abend mit meiner Familie und meine Mutter hat diese leckere Paellaartige Reispfanne Art. Rezept habe ich leider nicht.... aber ich kann Euch die Zutaten nennen..... Dieses Gericht war unglaublich leicht, locker... wunderbar würzig! Vielen Dank an meine Mutter :-)

Zutaten: Thunfisch, Lachs, Garnelen, Risottoreis, Safranfäden, Gemüsebrühe, Wermut, Dill, Chilischote, Limettenzesten und Saft, Zitronenfiletstückchen, zerstoßene Fenchelsamen, Zwiebel, Knoblauch, Olivenöl, Salz & Pfeffer...

Ich wünsche Euch alles Liebe, Gesundheit und viel Erfolg im neuen Jahr!


2 comments:

Mia said...

genau nach meinem geschmack!

japanisches restaurant said...

hummmmmmm!!!!!!!! lecker :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails